Nekoliko drugačna obravnava Cankarjevih črtic
Učenci 9. razredov so pri obravnavi Cankarjeve zbirke črtic Moje življenje pouk slovenskega jezika ustvarjalno povezali z drugimi predmetnimi področji.
Začeli smo z branjem črtice Skodelica kave, v kateri Cankar opisuje trenutek, ko mu mati ponudi kavo, on pa jo zavrne. V nadaljevanju ure sta učenki pripravili ta »omamno dišeči napitek«, ki je v Cankarjevem delu pogosto močan literarni simbol, ki odraža socialne razlike, osebna hrepenenja in kompleksnost človeških odnosov. Sledila je povezava z likovno umetnostjo, kjer so učenci s prej skuhano kavo po navdihu motivov iz prebranih črtic naslikali skodelico kave. Dejavnost smo obogatili s poslušanjem jazz glasbe, značilne za pariške kavarne, kar je dodatno poglobilo vzdušje in razumevanje literarnega dela.
Nekoliko drugačna obravnava domačega branja je učencem omogočila celostno doživljanje Cankarjevega sveta ter spodbudila njihovo ustvarjalnost in medpredmetno povezovanje.
Mentorica Tanja Hozner Volk
