Medpredmetno povezovanje v 9. a

V sredo, 23. 3. 2022, smo imeli učenci 9. a razreda nekoliko drugačno uro slovenščine. Skupaj z učiteljico Tanjo Hozner Volk smo se odpravili v šolsko knjižnico, saj nas je tam čakala – kot nam je učiteljica prišepnila – medpredmetna povezava pouka slovenskega jezika s knjižnično-informacijskim znanjem. Na začetku nismo točno vedeli, o čem je govora, ko pa je učiteljica omenila delo s tabličnimi računalniki, smo brez vprašanj vzeli pot pod noge in »odmaširali« proti knjižnici. Že sama pot je bila dobrodošla popestritev ure, saj že drugo šolsko leto sedimo v isti učilnici, na istem stolu, za isto mizo.

V knjižnici nas je pričakala knjižničarka Gabi in nam podala navodila za delo. Še pred tem nas je skušala vzpodbuditi, da bi večkrat »zgrešili pot« in zakorakali v knjižnico (kot smo to počeli v nižjih razredih), saj nam šolska knjižnica ponuja veliko uporabnega gradiva – ne samo leposlovnega, pač pa tudi strokovnega, takšnega, ki nam pride prav pri seminarskih nalogah.

Posedli smo se za mizo, prižgali tablice, knjižničarka pa nam je razdelila delovne liste. To uro smo spoznali nekaj čisto novega – Digitalno knjižnico Slovenije (dLib) in se naučili, kako poiskati raznovrstne podatke in raznovrstna gradiva, kot so knjige, periodika, rokopisi, zemljevidi in tudi slike ter glasba.

Čeprav je spletna stran dijaški.net med našimi priljubljenimi zavihki, bomo po novem kdaj pa kdaj kliknili tudi na dLib.

                                                                            učenci 9. a razreda

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost